Leda D'Rasi: Kezdetek és sorsdöntő évek

könyvborító

Ó, igen. Pontosan azt kaptam, amit vártam. Szórakoztató volt, izgalmas, telis tele új információval, rejtelmes új titkokkal és megannyi kalanddal.
Bárcsak ilyen lebilincselő és érdekfeszítő lett volna annak idején a töri tankönyv is, nem csak hármassal bukdácsoltam volna végig azt a sok hosszú évet, az tuti! XD

Rettentően élveztem, ahogy a valós történelmi háttérre rá lettek húzva az egyes események, ahogy részesei lehettünk néhány igenis valóságos csodának, vagy esetenként borzalomnak a lányok szemén keresztül.

Sikerült megint elvarázsolódnom, ez teljesen bizonyos. Köszönöm Leda, hogy nekünk adtad az elmúlt pár ezer év egy-két rejtett csodáját Una és Luna (és a nővérek) életének néhány fontos pillanatával együtt. Írhatnál történelem tankönyvet is a lányokkal. Ugrásszerűen megnőne a jeles tanulók száma, abban biztos vagyok! XD

Találkoztunk sok mindenkivel az út során, ismeretlenekkel és ismerősökkel egyaránt. Előbbieket érdekes volt megismerni, utóbbiakkal jó volt újra találkozni. Élveztem átélni a kezdeteket, sok minden lett érthetőbb és világosabb a fejemben. Eddig csak baromi kíváncsi voltam Luna életére, most viszont nem igazán tudnék olyan kifejezést találni, ami illene arra az állapotra, amit a dologgal kapcsolatban érzek.... nos, most, hogy a napokban sikerült befejezned Ever történetét, akár el is kezdheted Luna könyvét írni! XD Igazán nem nagy kérés... nem gondolod? Azért kicsit szemét húzás volt oldalakon keresztül beszélni egy olyan pasiról, akiről egy incifinci részletet sem voltál hajlandó elárulni azon kívül, hogy létezik. Hát köszi! XD

Köszönöm, hogy visszarepítettél a Dinasztia legelejére. Az Első és a Második (mert őket csak együtt lehet említeni) születése egy igazi csoda volt. Mint ahogy az életük és a kalandjaik is. Jó volt olvasni és megismerni mindazt, amin a boszik az évezredek során keresztül mentek. Nagyon várom a következő könyved és nagyon nem lesz egyszerű nem elolvasni a Mindörökké-t a folytatás megérkezése előtt.... ;p

A sorozat többi, már megjelent (és olvasott) kötete:
Leda D'Rasi: Utolsó Kívánság


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül