Becca Prior: Festett testek (two)

Kedves naplóm...


Napló bejegyzés 1
2019.07.19. 18:05
Nálam van a Festett testek második része.
Ink és Russ nagyon felcsigázott...
Félek, túl sokat várok a könyvtől...
De végül is, ki tudja? Az is lehet, hogy bejön! XD
Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy előbb takarítsam ki a konyhát és utána olvassak, vagy kezdjek el olvasni és később takarítsak...?
Hehe, nem is igaz! Már rég elődöntötten! XD
Na megyek olvasni... ;P

Napló bejegyzés 2
2019.07.20 12:38
(116.o.)
Azt a rohadt... O_O
Hogy az a...
Jézusom! Nos, egy pillanat, csak pótolom a levegőt, amit az elmúlt 10 percben nem vettem. Úgy érzem, Ink képes lesz hozni az elvárásaimat... XD
...azt hiszem, normalizálódott a pulzusom. Gyakorlatilag még nem voltak együtt a szó hagyományos értelmében, de a pasi totál kicsinált... Ok. Felejtsük el a hagyományos kifejezést. Meg úgy általában minden hagyományos dolgot Inkkel kapcsolatban. Meg ezzel a könyvvel kapcsolatban.
Fogalmam sincs, hogy mi történt veled Becca az első rész után és a második rész előtt, de örülök, hogy megtörtént! Ég és föld a különbség, és el se tudom mondani, milyen rohadt boldog vagyok, hogy nem engedtem el a dolgot!
Most bocs, de sürgős olvasni valóm van... ;P

Napló bejegyzés 3
2019.07.21. 11:32
(210.o.)
Ahh...
Köszönöm.
Bármi történt is veled, vissza ne változz!!

Napló bejegyzés 4
2019.07.21. 23:41
(396.o.)
Bassza meg.
@_@

Napló bejegyzés 5
2019.07.22. 21:55
Befejeztem.
Vagyis nem.
Inkább a végére értem.
Huh...

Szóval...

Szia Ink. Tudod... ami annyira hiányzott Leonból, az te mind voltál. Minden voltál. A rohadt életbe...

Kőkeményen beletaláltál a gyengémbe és olyan erősen ragadtad tökön, hogy a fájdalom a lelkemig hatolt és én minden pillanatát élveztem...

Tökéletes voltál.
Erős. Határozott és gyengéd. Kemény és gondoskodó. Birtokló, szenvedélyes és domináns.
Férfi. 
Minden porcikád férfi volt.

A könyv közel sem volt tökéletes. De te az voltál, és engem most rohadtul nem érdekel a többi.
A történet ötödénél jártam, de már tudtam, hogy elvesztem. Nem számított semmi, csak te. Megszűnt minden.

Képtelen vagyok rájönni, hogy az első rész után, hogy sikerült ekkora fordulatot venni, de megtörtént. És igen, magam is meglepődtem. De ez rohadt jó volt.
Ink elsöpört mindent. Minden előítéletemet, minden hibát, minden hiányt, minden értelmetlen pillanatot.

Ja... és amúgy a történet is jó volt. XD
És megint csak igen. Képtelen vagyok abbahagyni. Tudnom kell, Sky-jal mi történik.

...lassan helyre áll a rend a fejemben és egész szép mondatokat sikerül összeraknom.
Szerettem a sztorit, ahogy a történet alakult, persze voltak valószerűtlen dolgok, és hibák is, de tényleg képtelen voltam észrevenni őket.

Becca pont olyannak álmodta meg Inket, amitől képtelen vagyok bármi másra koncentrálni, vagy akárcsak észrevenni. Valahogy sikerült elérnie, és tudjátok mit, teszek rá. A beépített hibajavítóm mindent korrigált és vak lettem bármire, ami nem ő volt. Lényegtelenné vált.

Ahogy egy drága jó barátom nagyon utálja hallani, beszippantott! XD

És szeretem, ahogy Becca az érzésekről ír. Annyira színes, olyan választékos. Néha picit túlzásba esett, néhol becsusszant egy-két hiba, de hol máshol nem? A maradék kilencvenöt százalék adrenalinként száguld az ereimben... Azt most kijelentem, hogy ez a könyv, ez a történet nekem bizonyosan az év meglepetése volt! Ó, és a borító. Muszáj beszélnem a borítóról. Annyira... rabul ejtő... XD

Én nem is tudok igazán többet mondani. Most csak szeretnék bekuckózni a sarokba és teljes önsanyargatásban zokogni, hogy ez a pasi valóban 200 százalékosan meleg. Melegebb egy tűzhányónál. Sosem fájt még ennyire a meleg... aucs.

Egy dologban biztos vagyok.
...nem csak a szürkének van ötven árnyalata.

Én és a könyv

Megjegyzések

  1. Fantasztikus amit írtál, csak egyet érteni tudok minden leirt soroddal��
    Ink Örök ❤️❤️❤️
    Köszönöm, h olvashattam a véleményed

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök , hogy tetszett, még inkább örülök, hogy egyetértesz és köszönöm, hogy elolvastad! :D
      Ink Örök ❤️

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül