'A' könyvbemutató

És igen!! Elérkezett A Nagy Nap!! :) 2017.09.28. 05:32
...13 óra 28 perc...

Hát mit is mondhatnék, egész nap használhatatlan voltam... minél közelebb volt az óra, annál izgatottabb lettem... megkezdődött a visszaszámlálás!!! Ugye Nabi?? 3 óra 42 perc... XDD

Meló után sprint haza, összeszedtem a "cuccokat" és ismét sprint Évihez, ott magunkhoz vettük a többi "cuccot" és persze a TSZ pólókat és irány Pest, az úticél a frissen megnyílt Álomgyár könyvesbolt ^^

2 óra 11 perc...

Természetesen út közben még megálltunk egy lebeszélt találkán Gödöllőn, mert ugye, ha már a nagy faluba megyünk, akkor lebeszéltünk "Néhány" könyvvásárlást és engem két csodás könyv várt ott, amit sikeresen fel is vettünk és folytattuk az utunkat.
Rohadt sokan voltak mindenhol, ezren a pályán és ezren a városban ...már Gödöllő előtt, közben és utána is...
Mire felértünk a FŐvárosba kezdett sötétedni, mondhatni közeledett az Alkonyat (Ezt a szót ugye én nem hagyhatom ki, amikor szembejön és visít, hogy itt vagyok!!! XDD)... szóval Kedvenc "napszakommal" megérkeztünk mi is, egy-két fölösleges kör után sikerült találni egy parkolóházat és letettük a verdát. Átöltözés "jelmezbe", (amit Nastya-tól kértem kölcsön a bemutatóra! ;P) és indulás megkeresni a többieket!

a levetett "jelmez"

Néhány telefon... mert ugye van még talonban pár könyv, ami eladásra, vásárlásra vagy cserére vár a következő fél órában :D ...

A könyvesbolt előtt nem volt senki, odabent annál többen, éppen zajlott az "Előzenekar" fellépése! Megcsodáltuk a kirakatban a könyveket, és megállapítottuk, hogy nagyon jó marketing lennénk, mert a pólónkban megállva 'A' könyvek két oldalán nem lehet nem észrevenni, mi is a mai slágerkönyv a piacon!! XDD

Szép lassan kisebb tömeg alakult ki a bolt előtti placcon, aminek persze nagyon örültünk! Többek szerint jó könyv lesz ez,  érdemes eljönni és dedikáltatni is ezzel a csodás csajszival  a könyvet ^^!

Készítette: én,  szerkeztette: Nikim

Ééés dobpergés... megérkezett az említett csodás csajszi is! Döbbenetesen jól nézett ki!! Imádtam a figuráját, a sminkjét, a ruhát! A szokásos 'csendes'  örömujjongás után egyszerre kezdtük faggatni egymást, de nem hiába, hosszú az az ezer év, mióta nem találkoztunk...

A bemutató szuper volt, ami egyértelműen Tündének volt köszönhető és persze a mi jelenlétünknek! És értek ez alatt minden rajongót, aki megtisztelte jelenlétével a bemutatót! Szuperek vagytok! És hát azért nem is mi lettünk volna, ha egy-két beszólást nem eresztünk el... de a labdát nem mi dobtuk fel, és azt pedig illik leütni! XDD

Készítette: Álomgyár, szerkeztette: Nikim

Egy szó, mint 💯 szuper volt,  van saját példányom Maximból!!! 💙🎤🎸🔫 Amiért mérhetetlenül hálás vagyok!!! 😇💙🎤🔫🎸

Imádás van! Öröm, boldogság! És annyira büszke vagyok rád Julia Lewis Thomson!! 🎸 😍

És az After Partyt se felejtsük el! Szuper volt! Jót beszélgettünk, csak keveset! Elvesztettem a Starbucks szüzességem 😁, és nem bánom! Már most hiányoztok!!! Kezdhetjük tervezni a következőt! Mit szóltok egy Halloween Partyhoz? 🍂🎃🎈👻
Szeretlek titeket 💛 Évi, Tündi, Nabi, Laci, és akik nagyon hiányoztatok Niki, Ági és Radar úr...

Csipet Csapat
(...ahol persze csak én tartom bénán a könyvet...)

Mert imádom ezt a képet!

Szép voltál csajszi!! 💕

"Csendes" örömujjongás

..vihogj csak, már úgyis mindegy... 😅

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok