Leda D'Rasi: Mindörökké 2.

Már csak egy hét  és megjelenik Leda D'Rasi Boszorkánydinasztia sorozatának 6. könyve. Ha az Égiek is úgy akarják. És nagyon remélem, hogy úgy akarják! XD 
Én már visszaszámolok, Ever és Constantine története előrendelve, hét nap és tűkön ülve fogom várni a szállítási értesítőt. Most mégis azt kell mondjam, csaltam egy picit... 



Először is, baromira köszi, hogy egy lehettem azok között, akik előolvasták a történetet. 
Megtisztelsz, kivételesnek és hálásnak érzem magam a bizalmadért, Leda! Köszönöm!

A boszorkánydinasztia világa nagyon bonyolult és szövevényes. Számtalan faj, szövetségek, ellenségek, halandók és halhatatlanok százai, mi több, ezrei küzdenek nap, mint nap egymással és egymásért. 
Folyton megdöbbenek, pedig ennyi történet után már nem kellene. Mégis számtalanszor szembesülök vele, hogy sikerül meglepned. Valami váratlan és zseniális húzás mindig van a tarsolyodban. 
Most sem okoztál csalódást, rengeteg nem várt esemény és izgalmas kaland lapult a sorok között. Megint csak sikerült jó néhány titkot és megannyi lehetőséget belecsempészni.
Nem is tudom, hogy ezek közül melyiket akarom megkapni hamarabb. Mindet! XD

Ever és Constantine története pedig annyira magával ragadó és szenvedélyes! Na nem úgy, mint például Una, vagy Fairy volt előtte. Annyira mások ők, hogy elmondani sem lehet. Mintha egyszerre lett volna szelíd és megállíthatatlan, vagy csendesen bájos és őrülten eltökélt. Igen, talán ez a megfelelő kifejezés...
Megkaptam azt a valóságot belőlük, amit már a Mindörökké első részében is. Mégis olyat emeltél a limiten, hogy sokszor csak pislogva néztem körbe, hogy most ne mááár!! XD
Persze mindemellett ott volt minden más is, amit szerettem volna: rengeteg hangos kacagás, végeláthatatlan izgalom, rejtély, titok, újdonság, és itt elárulom, új kedvenc pasit is avattam. Annak ellenére, hogy alig kapott szerepet, teljesen biztos vagyok benne, hogy ez csak bemelegítés volt részéről! Naaaaagyon sokat szeretnék még kapni Aghrimonból! Érzem, hogy nagyon bizseregni fog tőle mindenem!! *-*

De térjünk vissza a történethez. Bár nem egyszerű... :P
Elcsépelt szó, de ilyenkor magyar embernek ez jut először eszébe: imádtam. Minden rezdülésüket, a vonzalmukat, a szerelmüket, hogy nem estek egymásnak, mégis megtették. Hogy két lábbal a földön jártak, józanok voltak, emberiek voltak, nem drámáztak és nem picsogtak. Elmondhatatlanul hálás vagyok azért, hogy gondolkodó emberekről szólt a történet. Megbeszélték a gondjaikat, együtt álltak ki a gonosz ellen, és bár féltették egymást, és persze megvolt a megfelelő mennyiségű bonyodalom is, mert tudjuk, soha, semmi nem terv szerint alakul, de együtt voltak erősek. Szerettem őket ezért. Néha nagyon szeretnék én is ilyen lenni. Olyan, akinek mindenre van válasza. Vagy, aki tudja mit kell tennie, ha eljön az ideje. Persze, ilyen ember nincs. De azért olvasok, mert itt el tudom hinni, hogy mégis!

"A szükség törvényt bont. Ezért a lányért pedig a világ összes
törvényét áthágom, ha kell…"

Mindig szívesen jövök Leda boszijainak világába. Egyszerre tudnak megnevettetni, elgondolkodtatni és őrült kalandokba rángatnak bele. Istenem, Rory! Aghrrrimon.... Jaj, Luna!!! XD Mi lesz még itt csajok?!


Már a történet első fele is nagyon tetszett. Tudtam, hogy Ever sok szép pillanatot tartogat nekem. ;)

Ha felcsigáztalak, és megvennéd a boszik legújabb könyvét, akkor ide kattintva, a webáruházban még kedvezményesen megteheted! ^^
Nekem már kosárban várja az indulást. ;) 
A képeket maga, az írónő adta kölcsön. Amíg a sajátomat magamhoz nem ölelhetem...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül