Óvári Luca: Az ​EGO, ami túlélt engem

Óvári Luca: Az ​EGO, ami túlélt engem
könyvborító*


Lassan eltelik egy hónap az Ünnepi Könyvhét, és így a könyv megjelenése óta. De én még mindig tisztán látom magam előtt a világot, amiben Luca kalauzolt végig a könyvében...

A történet számomra egyedi volt és érdekes, Luca nagyon emberközelien ír és különlegesen fogalmaz. Végtelen szerteágazó szókincsével különleges világot tud teremteni, ami egyszerre grandiózus és végtelenül egyszerűen élhető. Bármikor gondolkodás nélkül bele tudtam csöppenni a világába, vártam, hogy újra a kezembe vegyem a könyvet. Könnyű volt olvasni és sodródni a történettel. Beleszerettem Luca stílusába. Örülök, hogy beengedett a fejébe és együtt utazhattunk abban a végtelen világban, ami odabent létezik.

A sztori izgalmas, sokszínű és egy pillanatra sem áll meg. Szuperül felépített és abszolút szerethető. A karakterek jól megformáltak és kiegészítik egymást. Meglepetések, kérdések, válaszok és újabb kérdések sora vár az olvasóra. És igen, a történet vége pedig... csak nem árulhatok el mindent előre, sajnálom! XD

Szerettem a könyvet, egyszerre volt science fiction és hétköznapi. Én azokba a történetekbe tudom leginkább beleélni magam, amiket élhetőnek érzek. Amik nem rugaszkodnak el túlontúl a valóság talajáról. Ez a könyv pedig ilyen volt. Azt a lehetséges jövőt, amiben elkalauzolt, el tudtam képzelni. Hittem abban, hogy eljöhet és én is ott találhatom magam egy olyan életben, ami már szinte nem is a sajátom, fogva tart, rabul ejt, elhiteti, hogy nem létezik más út. Mégis, amikor kiderült, hogy de... na akkor kezdett igazán kalandos lenni a történet. Nevezhetjük ébredésnek, vagy bármi másnak, de amikor utolér a múlt, és úgy dönt, hogy újra életre kel, akkor egy olyan ajtó nyílik ki, amit nem lehet újra bezárni. Vagy a múlt elől menekülsz, vagy az elől, ami nem akarja, hogy emlékezz. El kell döntened. Ha ezt megtetted, akkor pedig harcolsz. Mindenért, amiben hiszel, vagy hinni akarsz. Ennyi. ;)

Most is vannak kérdéseim. Most is várok válaszokat. De ne szaladjunk ennyire előre, hisz egy sorozatról beszélünk. Természetesen meg fogom kapni őket. Remélem inkább előbb, mint utóbb. :D

De ennél többet nem is árulnék el előre. Olvassátok! Ajánlom minden sci-fi kedvelőnek, kalandkedvelőnek és mindenkinek, aki egy izgalmas jövőbe vágyik.

Nem is értem, miért nem olvasok én több sci-fit? Ez a könyv megerősített abban, hogy ez lehetne másképp, többször kellene a jövőbe utaznom. ;) 


Köszönöm az élményt!


*Fotó forrás: Mogul Kiadó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leda D'Rasi: Lady Revans

Becca Prior: Festett testek (Four)

Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző