Leda D'Rasi: Lady Revans

Leda D'Rasi: Lady Revans
könyvborító


Egyszerűen nem tud hibázni. Semmit sem csinál félgőzzel. Bármihez nyúl, abból kihozza a maximumot.

Most értem a történet végére és imádtam. Szeretem a történelmi romantikát, és ő mindezt olyan fűszerekkel tudta átitatni, amire más nem képes. Utánozhatatlan stílusa és egyedisége átjárja a lapokat. Ismét olyan élményt kaptam tőle, amit tökéletesen megfogalmazni sem tudok. Feltölt, magával ragad, szétszed és összerak egyszerre. Pedig nem is a tőle megszokott zsánerről van szó. Leda, nekem újfent bebizonyítottad, hogy bárhová is utazol gondolatban, ott neked helyed van.

A történet fájdalmas volt, mégis enyhülést hozó, illedelmes és megbotránkoztató, félelmetes és reménnyel teli. Üdítő, élénk, szikrázó és szenvedélyes. Mindenféle szenvedély benne van. Az összes! Ezidáig nem is gondolkoztam azon, hogy hányféle létezik. Most már tudom: sok. Rengeteg! Lehet szenvedéllyel szeretni, szenvedélyesen vágyakozni, gyűlölni vagy hinni. Félni. Menekülni, vagy éppen elébe menni bármiben. Szenvedéllyel akarni, kérni, segíteni. Annyi érzelem volt ebben a történetben! Pedig nem is arról szólt. Közben meg mégis.

Egyszerre volt hétköznapi és különleges. Egyszerűen jó volt benne lenni. Minden gonoszság és rosszindulat ellenére tiszta volt. Lord Montgomery annyira józan és jóindulatú, mindamellett, hogy szenvedélyes, élettel teli kalandor. Élveztem a vele való időtöltést. Egyszerre volt férfiasan erőteljes, igazságos és éles eszű. Mindent látott, mindent jól hallott, semmit nem értett félre és nem hagyta, hogy tőrbe csalják. Tökéletes. 

Evoletről mit is mondhatnék? Szeretnék egy olyan barátnőt, mint amilyet ő kapott az élettől. És szeretnék olyan bátor lenni, mint Lady Revans. 

Leda D'Rasi Utánozhatatlan. Így. Nagybetűvel. Ennyi. 


Köszönöm az élményt!


Én és a KönyvÉn és a Könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Becca Prior: Festett testek (Four)

Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző