Sarah MacLean: A ​Pimasz és a Fenevad

Sarah MacLean: A Pimasz és a Fenevad
könyvborító


Köszönöm. ☺️

Beast, tökéletes vagy. 

Szeretem ezt a sorozatot, szeretem az írónőt. 

Tökéletes Gazfickó, egy talpraesett amazonnal az oldalán. 😀 

Nem volt sok időm az utóbbi időben olvasni, de annál jobban esett, amikor kezembe került a könyv. Izgalmas volt és tüzes. Jól esett. Alig várom a folytatást. 🙂 

Szeretem azokat a női szereplőket, akik nem hagyják magukat. Főleg, ha egy olyan pasival hozza őket össze a sors, mint egy Vasöklű Gazfickó. 😀 😄 Élveztem velük minden pillanatot. Az első rész feladta a leckét a többieknek, de Beastnek tökéletesen sikerült megugrania a lécet. 😀 Hattie-ről már nem is beszélve. 🤗😉

Tökéletes páros. A harmadik "Gazfickónak" bizony nagyon bele kell húznia. 😄😄


Alig várom! 😁


Köszönöm az élményt. ☺️📖


Már egy egész nap eltelt, mégis olyan nehezen engedem el a történetet. Annyira jó ebben a világban lenni. Pedig napok óta ki van készítve a következő kiszemelt. Ha polcon lenne a folytatás, most biztosan azt lapozgatnám. ☺️📖


Én és a könyv 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül