T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül
könyvborító


Ó, Bear!

Basszus, annyira kellettél, mint egy falat kenyér... pont rád volt szükségem. Rohadt jó volt a történet. Kegyetlen, sötét, mégis reményteli. 

Elfelejtettem, hogy fél évvel ezelőtt, amikor megvettem, miért nem olvastam el azonnal a könyvet. Most már tudom. XD A függővégnek annyira nem örültem, de nem bánok semmit! ❤

Valami elementális kellett. Valami lehengerlő. Olyasmi, ami totálisan szétcseszi az egész lényemet. Ami nem a valóság, de lehetne az. Ami durva, véres és erőszakos. Mégis van benne valami fény. Valami rózsaszín, ha már Bear-ről és Ti-ről van szó. Milyen vicces, a csajnak szinte rózsaszín a haja, de ezen kívül kurvára semminek semmi köze a rózsaszínhez. 

Nos, azt tudjuk, hogy Bear-nek is megvan a maga kegyetlen és elcseszett múltja, de szeretnék hinni benne, hogy azért megtalálja azt a boldogságot, amit King-nek sikerült. Mivel rohadtul függővéges lett a könyv, így ebben továbbra is csak reménykedhetek. XD De azért kapizsgálom már, hogy lesz itt még bőven izgalom, vér, harc és jó eséllyel happy end is, csak győzzem kivárni. 

Uh, hogy én mennyire szívesen repítenék még golyót pár ember fejébe ebben a történetben... 

Köszönöm!


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel