Borsa Brown: Álszemérem

Borsa Brown: Álszemérem
könyvborító


3☆/5☆

Az elképzelés jó volt. Nagyon sok lehetőséget rejtett magában a történet. De sajnos nem egészen úgy alakult, ahogy képzeltem.

A kettős személyiségből annyi mindent ki lehetett volna hozni. Sajnos nekem ledér Constance túlságosan ribanc volt. Ezt nem tudom szépíteni. Rettenetesen bosszantott. Összeegyeztethetetlen volt számomra az a hatalmas szakadék a két Constance között. Túl gonosz volt a rosszabbik fele. Nem volt valóságos az az élethelyzet, amibe így folyton belecsöppentek. 

Jean tökéletes lehetett volna. Mi több, tökéletes volt. De annyi életszerűtlen helyzetbe keveredtek a szereplők, hogy nem tudtam úgy élvezni, ahogy szerettem volna. 

Már az különlegessé és rendkívülivé tette a történetet, hogy egy kettős személyiséggel rendelkező nőről szólt. Úgy éreztem, olyannyira sokszor lett túlzásba víve az a bizonyos szakadék, hogy nekem az már sok lett. Kevésbé kacifántosan, kevesebb drámával, nekem sokkal élvezhetőbb lett volna.

Sajnálom, mert tényleg lehetett volna nagyon jó is. Nekem sajnos ez nem volt az. 

Amit viszont nem hagyhatok figyelmen kívül, hogy csodaszép a könyvborító! 


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül