Ashley Carrigan: Tűzvarázsló

Ashley Carrigan: Tűzvarázsló
könyvborító

4 ☆/5☆

Bevallom az első rész végén voltak félelmeim. Attól, hogy valami olyasmi fog történni, ami végül meg is történt.

Most, hogy a könyv végére értem, meg tudom érteni, mi miért alakult így. De azért hazudnék, ha azt mondanám, hogy elégedett vagyok. 

Nekem néha kicsit túl sok volt a csavar. Többször találkoztam olyan helyzettel, ahol nem értettem, miért nem történik az, aminek kellene. Miért nem látja valaki azt, ami az orra előtt van, vagy miért felejti el, hogy egyébként ő ennél erősebb. Negin néha érthetetlenül két balkezes volt. És ez bosszantott. 😂

Az ötlet, a tartalom, a karakterek, a világ lenyűgözött. Szépen kitalált, aprólékosan és varázslatosan tálalt történet. Élveztem sodródni benne. 😀 


Köszönöm az élményt!


Én és a könyv 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül