A. Zavarelli: Crow ​– Varjú

A. Zavarelli: Crow ​– Varjú
könyvborító


4☆/5★

Hamisítatlanul maffia. ❤

Mr. Crow valószínűleg maga a tökély. Nem igazán sikerült benne semmi kivetni valót találnom, a 336 oldal egyikében sem. 😂

Mindkettejüknek megvolt az indítéka és az elszántsága is, hogy titkolózzon a másik előtt. Volt elég erejük és bátorságuk szembenézni a veszéllyel és harcolni azért, amiben hisznek. Amit persze szépen lassan és módszeresen rombolt le az egymás iránt érzett vonzalmuk, vágyuk és szerelmük. Szépen felépített történet volt, izgalmas és pont annyira veszélyes, hogy ne akarjak szabadulni a könyvtől egyetlen pillanatra se. 😆

A szöveget és a fogalmazást szoknom kellett és a nem mindenhol éreztem gördülékenynek, de a történet minden kétséget kizáróan maga volt a sötét alvilág. Két nap alatt felfaltam a könyvet. Borzasztóan izgultam értük, nagyon vágytam a boldog befejezést. Nem tudok maximális csillagot adni neki. De csak az von le az értékéből, hogy bizony gyakran kellett erősen koncentrálni a történtekre. Persze nem tudom megítélni, hogy ez az eredeti történet, vagy esetleg a fordítás miatt volt. Nem is gondolkozom ezen, felesleges. 

A történet jó volt. Szerettem. Kérem a folytatást!

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem várom izgatottan Ronan könyvét. Vagy Talia-ét. Vagy bárki másét, ha már itt tartunk! 😂

Köszönöm az élményt.


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül