Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok

Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok
könyvborító


Igazi, romantikus, őszinte és szexi.

Semmi felesleges dráma, mégis éppen annyi izgalom, vívódás és küzdelem amennyi kellett.
Tökéletes szerelem volt az övék. Bár nekem nem robbant fel a végén, mégis annyira szerethető volt az egész történet és a szereplők, hogy nem tudok rosszat mondani róla.
Végig izgultam velük minden sort. Drukkoltam nekik, vágytam a boldog befejezésre.
Ez egy jó történet volt. Egy hét alatt elolvastam a könyvet. Mindvégig alig vártam, hogy újra kézbe vehessem. 😀 

Köszönöm ezt az élményt! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül