Sabrina Jeffries: Felejthetetlen csók

Sabrina Jeffries: Felejthetetlen csók
könyvborító

5☆/5☆

Giles, te imádnivaló csirkefogó! ❤️

Ez a történet nagyon jó volt. Imádtam! Giles és Minerva annyira tökéletesek voltak együtt! Egy igazi krimi kételkedett az egészből. Izgalmas volt, fordulatos, kalandos és szenvedélyes. 

Annyira szeretem, hogy ebben a sorozatban mindenki talpraesett. A testvérek, a párjaik, Hetty, még a titokzatos Mr. Pinter is. Határozott, erős egyéniségek, akik kiállnak magukért és egymásért.

Kétségtelenül ez a legjobb rész eddig. Minden szempontból a dobogó legfelső fokán a helye. Na és persze Giles... A Sharpe testvérek is lenyűgöztek, nem is kicsit. De bocs fiúk, Giles megalázó könnyedséggel előzött meg benneteket.  És én mérhetetlenül hálás vagyok neki ezért. ❤️


Köszönöm! 


Én és a könyv 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül