Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel
könyvborító


Nem volt magával ragadó. Nem az én történetem lett. Sajnálom is, mert ígéretesnek tűnt. Nagyon szerettem volna, hogy jó legyen. Nem szeretek "nemjól" értékelni egy történetet, de van, amikor nem tehetek mást. Nehezen haladtam vele. Hiányzott a gördülékenysége, a "valóssága". 

Sokszor éreztem, hogy hirtelen történnek meg dolgok, mintha átugrottunk volna fontos részeket. Néha picit életszerütlen, néha összeszedetlen volt a történet.

Persze a gyerekek cukik voltak, Ian és London is egy szerelhető karakter. De sajnos a cselekmény valahogy nem úgy lett megírva, hogy az számomra élvezetes legyen. Nem akartam félbe hagyni, nem szeretek félbe hagyni könyvet, de volt olyan pillanat, amikor eszembe jutott. Örülök, hogy nem tettem. Sajnos mégis azon gondolkodom, ér-e négy csillagot ez így... mert nem vagyok benne biztos. Rosszul érzem magam attól, hogy kevesebbet adjak, de nem érzem igazságosnak, hogy azt megadjam. Biztos más is járt már így.

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül