Sarah MacLean: A megérdemelt szerető

Sarah MacLean: A megérdemelt szerető
könyvborító


Jaj, istenem! Cross!

Nem tudok... Egyszerűen nem tudok...

Egy imádnivaló rosszfiú vagy!

Nem tudlak nem szeretni. Nem tudok haragudni. Képtelen vagyok bármi rosszat mondani.

Nem volt tökéletes a történet. Tényleg. De nem érdekel! Az a része, ami viszont az volt, az vitathatatlanul tökéletes volt.

Cross minden volt. Rosszfiú. Jófiú. Összetört, vezekelt, megmentett. ❤️🎲🧮

Mi a tökéletes szinonimája? Ennyiszer és ilyen gyakran tuti, nem lehet szabályosan használni egymás után. 😂

Mert Pippa volt a tökéletes pár számára. Ha létezik olyan, akkor Crossnak ő volt az. Hogy végül ki mentett meg kit, azt döntse el mindenki maga. Én biztos, hogy szívesen megmentettem volna ezt a férfit. 

A történet pont olyan volt, mint Philippa Marbury. Kicsit fura, mégis egyedi, különleges és magával ragadó. Imádtam ezt a párost. Legfőképpen azt, hogy Cross végül megkapta azt az életet, amit megérdemelt. Természetesen egy olyan nő mellett, aki szintén megérdemelte azt. Vele. Az út, amin eljutottak idáig pedig tele volt kalanddal, veszéllyel, bűnnel és csábítással. Mi mással lett volna?? 😂De ez nekik nem okozott problémát. Vagyis, dehogynem! 😆 Ők azonban minden akadályt megugrottak.

Képtelen lennék irigy lenni Pippára. Pedig nagyon akarok! De megérdemelte. A férfit, az életét, a boldogságot egyaránt.

Köszönöm, hogy ennyit is kaphattam ebből a férfiból. Még szerencse, hogy bármikor repetázhatok! 😄 Még szerencse, hogy én hiszek a szerencsében... 😁😎🎲 ♠️♥️♦️♣️❤️


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül