Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek

Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek
könyvborító

 


38 évesen kell belátnom, hogy nem az ifjúsági regényekből nőttem ki, hanem a nem elég jó ifjúsági regényekből.

Ez a történet szuper volt. Minden szempontból. 

Sokáig féltem újra olyan könyvet a kezembe venni, ami "már nem nekem való". Miért is tettem volna, hisz teljesen biztos voltam benne, hogy nem tudnám úgy élvezni, ahogyan azelőtt, vagy amennyire megérdemelné. Már "kinőttem belőle".

Hát, kinőttem a nagy francokat! XD

Nagyon élveztem. :D Lendületes volt, izgalmas, kedves és aranyos, mégis tüzes. 
Olyan fiatalon tüzes. Arcpirítóan szégyenlős az egyik oldalon, de vagányan szépfiús a másikon.

Iszonyat cukik voltak, nagyon drukkoltam nekik. Zseniálisan volt egybeszőve a kocka-tudományos oldal és a sportos iskola-szépfiúja. Még mindig mosolygok, pedig reggel fél kilenc van, én pedig este tizenegykor fejeztem be a történetet. :D

Imádás van! Kelly Oram pedig bebiztosította a helyét a szívemben. 

Köszönöm!


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás