Vi Keeland: A ​megbízó

Vi Keeland: A ​megbízó
könyvborító

4/5 ☆

Mondanám, hogy ez is csak velem történhet meg, de ezt most inkább kihagyom. 😀 😁 😂


A Ruckus csalódása után nem vágytam másra, mint egy kis felhőtlen szórakozásra. Elővettem hát A megbízót abban a reményben, hogy kapok egy "húzzuk egymást, megy a kemény adok-kapok, de nem tudunk ellenállni egymásnak" történetet, és közben élvezem a könnyed és vicces sztorit.

Szerintetek mit gondoltam, amikor egyszer csak az ölünkbe pottyant egy gyerek?? 🤣🤣🤣

Röhögtem. Hangosan. Hát, igen. Ez van.

A történet valóban szórakoztató volt. Könnyed, sőt, könnyedebb, mint vártam. Azt gondoltam, Gray keményebb fazon lesz. És ne értsetek félre, az volt, de ami Layla-t illeti, na meg persze az említett gyermeket, hát pillanatok alatt lett vajpuha szegény rosszfiúnk. Ezért mondom én olyan gyakran, hogy nem kell mindenhova gyerek.

Na, de így alakult a történet. Aranyos, kedves és Rózsaszín lett. Kicsit erősebb, vagy talán keményebb sztorit vártam. Nem az volt. Talán legközelebb sikerül úgy választanom, ahogy szeretnék. 😀

Köszönöm. 


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül