Lara Adrian: Az ​éjfél fogságában

Lara Adrian: Az éjfél fogságában
könyvborító

5/5☆

...mint egy falat kenyér! 😆

De tényleg. 😄

Annyira kellett ez most nekem, hogy azt el sem tudom mondani. 

Iszonyat jó volt! Beleremegett még a lábujjam hegye is. 

Bevallom, picit féltem, hogy a hosszú évek túl sok mindent elfeledtettek velem, de sorról-sorra jöttek elő az emlékek és lettem újra része ennek a varázslatos világnak.

Imádtam Brock-ot és Jenna-t, a régi barátokat, a harcosokat és kiválasztottakat, a történetet, az új fejleményeket. Mindent.

Nagyon jó volt megint velük élni egy kicsit. Ez a rossz a jó könyvekben: túl gyorsan, túl hamar, túl kevés időt kapok ott, ahova oly rég óta vágytam vissza.

A legjobbkor vettem a kezembe. Sokáig várt. Talán nem is érdemelte meg a hosszú mellőzöttséget, de megérte minden pillanat. Tökéletes volt. Mennyire nagyon fognak hiányozni nekem... Egy újabb sorozat, amiért megszakad a szívem. 🖤

Köszönöm. 


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül