Gail Carriger: Soulless – Lélektelen

Gail Carriger: Soulless – Lélektelen
könyvborító



Régóta vár a sorozat és többször is előkerült már a polcról. Valamiért mégsem kezdtem bele mostanáig.

Hiszem, hogy minden történetnek helye van az ember életében. A Lélektelennek most érkezett el az enyémben.

Ez a könyv tökéletesen alkalmas volt arra, hogy kiszakítson onnan, ahol voltam, és elrepítsen valahová máshová, ahol végtelenül jól éreztem magam. 

Nem is tudom igazából, mit vártam tőle, de amit kaptam, az bizonnyal felülmúlt mindent. Nem hétköznapi, egyáltalán nem szokványos, még talán merészelném enyhén nyakatekertnek is nevezni, mégis pontosan az volt, aminek lennie kellett. Szórakoztató, egyedi, különleges, olyan szóhasználattal és nyelvezettel, ami számtalanszor hangos kacagásra késztetett, és egy történettel, ami teljesen magával ragadott. Érdekes volt, szórakoztató és vidám. Mint ahogyan a magyar borítón is olvasható: Szörnyen mulatságos. 

Meglehetősen egyedi megközelítéssel találkozott a természetfeletti - és ha már itt tartunk, akkor a természeten túli - világ, de egyáltalán nem bántam. Sose gondoltam például, hogy ennyire odaillőnek fogom érezni, ahogy egy farkasember éppen a kedvese nyakát majszolja, miközben mancsasival a megfelelő irányba fordítja a hölgyet. 

Rengeteget nevettem, izgultam és aggódtam, aztán persze megkönnyebbültem és velük örültem. Egy erős sorozatindító kötetnek értékelem és örülök, hogy belevágtam. 

Csodás történet, lebilincselő stílus és egy igazán izgalmas kaland.

Köszönöm az élményt!  


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás