Sarah MacLean: Hozományvadászok kíméljenek!

Sarah MacLean: Hozományvadászok kíméljenek!
könyvborító

Eszméletlen jó volt ez a könyv!

Tüzes, vibráló, perzselő és eleven. Nem tudom megmondani, hogy melyik érzés volt erősebb: a szórakozás vagy az izgalom. Végigpörgött velem a történet! Folyton az járt a fejemben, mikor tudnám folytatni az olvasást. 

Kirobbanóan minden volt a sztori. Michael és Penelope is rendkívül erős személyiségek. Nem is tudom, hogyan illenek ennyire egymáshoz. Képtelen vagyok eldönteni, hogy tökéletesen kiegészítik egymást, vagy döbbenetesen egyforma párjai a másiknak. Talán mind a kettő egyszerre. 

Ez a történet egyetlen pillanatra nem állt meg, egyetlen pillanatra nem vált unalmassá, és egyetlen pillanatig sem engedett el. 

Sarah Maclean, végérvényesen imádlak. Elég volt hozzá egyetlen történet, és teljesen elvarázsoltál. 

Egy dolgot sajnálok csupán... annyira éltem a könyvet, és olyan erővel és elánnal szorongattam, hogy lekoptak a betűk arany borításai! 😅 

saját fotó

Szerintem soha nem jártam még így. Szó szerint magamévá tettem a betűket a könyvről! Hát, azt hiszem ennyi. Nem is kell többet mondanom. 😂

Ja! ☝ És nem kérdés, hogy kedvenc lett! ❤

Köszönöm!

Én és a könyv

saját videó


"– Szeretném, ha minden nap meztelen lennél a ruháimat viselve.
Penelope elmosolyodott.
– Ugye tudod, hogy a saját ruháim alatt is az vagyok?
A férfi felnyögött."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül