Kristen Callihan: Idol

Kristen Callihan: Idol

könyvborító


Hát, nem is tudom.

A sztori jó volt. Killian és Libs cukik voltak. Szerethetőek, aranyosak, szerelmesek és cukorhabosak.

Igen.

Cukorhabosak. 

Nekem most nagyon. Egy igazán kemény, betörni szükséges, karakteres, erős rock fenegyereket akartam.

Nem kaptam meg.

A történet nem volt rossz. De nagyon nehezen és nyüglődve haladtam vele. Másfél hónapig tartott. Bevallom, sokszor inkább halogattam. Nekem ez most nem azt adta, amit szerettem volna. Hiányzott a harc, a küzdés, valahogy túl... sima volt. Talán így tudnám jellemezni. Olyan egyértelműen könnyű volt a sztori, nem volt gyomorgörcs, sem lélegzetvisszafojtás. Langyos volt. Kedves, tökéletes, túl tökéletes szerelem. Akartam a küzdést. Picit több fájdalmat. Lehet, hülyén hangzik, de nem volt elég érzés benne. Nem akarom és nem is fogom lebecsülni a történetet. Egészen egyszerűen itt, most, nekem kevés volt. Kár.


Én és a könyv


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül