R. S. Grey: Not So Nice Guy – Nem is olyan rendes srác

könyvborító


Be kell valljam, egy kicsit furán indult a sztori. XD

Meg is lepődtem. Az első néhány fejezet nem igazán tudott meggyőzni. De valamiért nem is tudtam letenni a könyvet. A stílusa, a szóhasználata, a lazasága egyszerűen magával ragadott. Hozzáteszem, éppen el is voltam látva szabadidővel, de tudtam volna másra fordítani. Ha akarom. De nem akartam. A történet érdekes volt, talán nem is a kedvencem, de a főszereplő páros annyira belopta magát a szívembe, hogy jól esett velük lenni. Minden perc jólesett.

Viccesek voltak és szórakoztatóak. És nekem erre volt szükségem. 😀

Jó volt a könyv hangulata, nevettem rajta, élveztem a szócsatákat, a mulatságos helyzeteket. Könnyed volt és vidám. Örülök, hogy rá eset a választásom.

Köszönöm. 


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül