Christina Dodd: Csábító hazugság

Christina Dodd: Csábító hazugság 

könyvborító


Az értékelés nyomokban SPOILERt tartalmaz!


Szórakoztató, izgalmas, kedves és vicces. Pont ezért nem esett jól, amikor a történet kellős közepén egy röpke pillanat alatt változott minden nevetségesen közhelyessé és ponyvássá. Bevallom, először azt hittem, hogy csak álmodik Meadow, hisz annyira kifacsart, túlzó és nevetséges jelenetek követték egymást. Aztán nem ébredt fel. És azután sem, meg azután sem, és kénytelen voltam belátni, hogy nem is fog. 

Fájt. Igazán nagyon fájt, mert a könyv közepén ez a néhány oldal totál hazavágta a csodás élményemet. No, nem vettem a szívemre, igyekeztem magam mögött hagyni a dolgot, de most sem értem, mi történt.

Sem a szereplőkkel, sem az íróval nem tudom, mi lett, aztán megint minden visszatért a régi kerékvágásba, élhető és életszagú lett a történet. Én mégse tudom hova tenni azt a röpke kisiklást. 

Persze a történet egyébként sem az a kategória, ami szanaszét tép, vagy hónapokig a lelkedben marad. Ez egy tökéletes limonádé. Igazi vasárnapi csemege, ami jól esik, megsimogat, magához ölel, megmelenget egy hideg éjszakán és elringat. De semmi keresnivalója nincs benne a holdfénytől indokolatlanul megőrülő, meztelenül rohangáló, józan észt egyszer csak nélkülöző, "rádvetemmagamszexnek". Főleg úgy, hogy öt perccel előtte még józan volt mindenki és ésszerű. Tényleg olyannyira egy pillanat alatt kifordult a történet magából, hogy meggyőződésem volt, hogy csak egy viccesen túlzásba esett álomban vagyok, amiből mindjárt felébredek Meadow-ként, és jót nevetek. De nem. És ez egy egész csillagot ért. Megmagyarázhatatlan...

Pedig annyira szerettem a sztorit! Viccesek voltak, imádnivalóak, és titokzatosak. És meg tudott lepni! Tényleg ledöbbentem, amikor fény derült rá, ki is az a "Mr. Hopkins". 

Mindent összegezve, a történet csodás volt, nem bánok semmit. Szerettem őket, és azt is, ahogy összekapcsolódott az első kötettel. Sajnálom, hogy okozott némi csalódást is, de ez van. Néha előfordul. 

Jöhet a következő rész! ;)


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül