Christina Dodd: A baj magassarkúban érkezik

könyvborító


Christina Dodd most sem okozott csalódást. 😀

Köszönöm ezt a történetet is. Szórakoztató volt és izgalmas. Jól esett. Könnyed kis kaland egy egyébként igencsak jóképű idegennel. 😁🥰

Tetszett, hogy sem Roberto, sem pedig Brandi egyáltalán nem volt elveszett természet. Kiegészítették egymást, ugyanakkor ugyanaz az erő és határozottság jellemezte őket. Szerettem a párosukat, nagyon jól passzoltak. És a történet is jó volt. Mint mondtam, könnyed és mégis izgalmas. Örülök, hogy elolvastam. 

Erről a történetről nem is akarok többet mondani. Pont az volt, amit vártam tőle. Éppen olyan, amilyennek lennie kellett. 😀❤

Köszönöm. 🤗 

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül