Benina: A Boszorka fénye

Benina: A Boszorka fénye

könyvborító


Jó ideje várja már a történet a polcomon, hogy sorra kerülhessen. 

Nem titok, hogy a borító volt az első, ami megfogott. Szeretem ezt a színt, azt az erőt, ami sugárzik róla és a titokzatosságot, ami körbelengi.

Maga a fülszöveg is sok érdekességet és izgalmat ígért. Benina világa különleges. Még most, az első könyv végére érve is sikerült megannyi titkot elrejteni és sejtetni benne. Nem titok, hogy akarom a folytatást is. :)

Nem volt az a kirobbanó és mindent elsöprő történet, de szerettem és szeretném is a sok bennem ragadt kérdésemre megkapni a válaszokat. Úgy hiszem, az első kötet egy bevezető volt ebbe a világba; az életükbe, a titkaikba és a harcaikba. Tetszett, ahogy alakult a sztori. Akarom hinni, hogy most fog még csak igazán beindulni a történet. Megismertem a szereplőket, megszerettem őket és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan alakul az életük most, hogy az első csatát sikeresen megnyerték. 

Köszönöm. 

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül