Whitney G.: Barátod: Carter


könyvborító

Nem fogok hazudni, ez a történet olyan volt, aminél azért sejtettem, mi fog történni. Mégis élő példája annak, hogy az élmény jelentős részét az adja, hogyan van megírva a sztori. Ezt a könyvet pedig jól írták meg. Igazán szórakoztató, szinte éreztem, mintha benne élnék én is. Könnyed, repültem a sorok felett. Nagyon jól esett és örülök, hogy őt választottam. Szerethető karakterek, gördülékeny történet, kellemes olvasmány, semmi felesleg. Csak ajánlani tudom. 

Köszönöm az élményt. Sikerült visszatalálni az olvasó énemhez és ez jó érzés. Pont egy ilyen történetre volt szükségem. Vitt magával és élveztem minden pillanatot. 


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül