J. R. Ward: A megmentő

 J. R. Ward: A megmentő

könyvborító


Hálás vagyok. 

Boldog, elégedett és hálás. ⚔️🖤⚔️

Köszönöm, hogy részese lehetek ennek a hihetetlenül színes és őrülten vakmerő világnak. A Fekete Tőr Testvériség örökre a részemmé vált. Nem most, már nagyon régen. Csupán minden egyes történettel egyre szorosabb lesz ez a kötelék.

Murhder könyve is sikeresen lesöpört minden mást a palettáról. Imádtam! Ez a pasi egyszerűen... valaki mondja meg nekem, hogy hogyan lehet ennek a hatalmas háznak minden lakója egy isten?! Minden hímnemű lakója, egytől egyig egy isten! Minden porcikájukat, minden gondolatukat, tettüket és érzésüket szeretem. Murhder pedig tökéletesen levett a lábamról. Pontosan olyan volt, amilyennek lennie kellett. Olyan titkokkal és fájdalmakkal, amik szinte üvöltöttek a megbocsátásért. Ez a férfi megérdemelte a happy endet. És Sarah annyira pont beleillik a csapatba, hogy jobbat megálmodni sem lehetne mellé. 

A többiekről nem is beszélve. Mindenki kap szerepet. Soha nem egy történetet kapunk, mindig sikerül beleszőni mindenki életútját, kiemelve persze azt az egyet, aki éppen előtérbe kerül. Most sem volt ez másképp. Örültem a fejleményeknek, mosolyogva "néztem", ahogy egyes szereplők élete alakul. Még mindig nem tudom, hogy akarnám-e moziban látni őket viszont, hisz valószínűleg soha nem tudná visszaadni azt, amit a fejemben látok minden egyes alkalommal... de az a segg! Az azért megérne egy misét!! XD Lassiter, az őrületbe fogsz kergetni! Bár ez a többiekről is elmondható. ;P

Egyszerűen fel nem foghatom, hogy Ward kisasszonyban hogy a fenében van ennyi fantázia a fejében, ennyi meglepetése, ennyi varázslatos története. És még messze nincs vége! Könyvről könyvre jobban rettegek, hogy egyszer csak megszakad ez a magyar vonal. Mint egy drogos, várom minden egyes alkalommal a következő adagomat, ami egyre később érkezik. Ha valaki arra kérne, előre fizessek egy könyvéért, hogy egyáltalán elkezdjék fordítani, boldogan tennék eleget a kérésnek.


Ez a könyv ismét meggyógyított egy kicsit. Újraélesztette bennem a reményt és a hitet. A könyvek szeretete, a fantáziám világai, a fejemben zajló megannyi történet az ilyen élmények miatt lehet ennyire sokszínű és eleven. Hálás vagyok. Elmondhatatlanul hálás vagyok ezért. Boldoggá tesz jó könyvet olvasni. Köszönöm!


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül