Leda D'Rasi: Rítus

könyvborító

(Az értékelés nyomokban vulgáris szavakat tartalmazhat.)

Arohadtéletbe! NEM TUDTAM LETENNI! Két nap alatt elolvastam, gyakorlatilag nem emlékszem, mit csináltam hétfőn a melóban, mert nem tudtam gondolkozni. Minden pillanatban kitöltötte a fejemben az összes helyet. 

Drága Leda, szokatlan terep volt ez tőled, tagadhatatlan, hogy volt benne meló bőven, de én mondom, minden belefektetett energiád megérte. A sztori iszonyat izgalmas volt! Te vagy életem egyik legjobb és legnagyobb meglepetése. A krimi világában is kibéreltél egy részemről eléggé impozáns helyet. Ez egy zseniálisan felépített történet, minden egyes fejezet éppen annyit adott, hogy kapjak is eleget, de akarjak is még többet. Fondorlatos, titokzatos és félelmetes egyszerre. Meg persze véres és mocskos. Feszült és vérpezsdítő. 

Basszus, te csak úgy rittyentettél egy baszott jó krimit a semmiből!

Tisztázzunk valamit: én nem bírom a vért. Sőt, utálom. Viszolygok tőle, félek és gondolni sem akarok rá. De te elérted, hogy akarjam ezt a könyvet. Hogy ne bírjam kiverni a fejemből. Hogy elmenjek csak érte a Könyvhétre, és hazahozzam. Rápattintottad életed kibebaszottul legjobb borítóját és ezzel megpecsételtél mindent. Részemről legalábbis mindenképpen. (Itt jegyezném meg, hogy ezer köszönet a borítókészítő csapatnak. Tökéletes.)

És a könyv... minden várakozást megért. Folyamatos feszültségben tartott, pattanásig kihúzott idegekkel, meglepetésekkel, hihetetlen csattanóval és leírhatatlan élménnyel. Volt amit idő előtt megfejtettem, volt, amire éppen időben jöttem rá, és persze van, amit észre sem vettem. Volt is aztán nagy kérdőjel a fejemben. XD Végül sikerült kibogozni a szálakat, de egy dologban megerősítettél: az ördög a részletekben rejlik! ;P Meg tudtál lepni, amikor már nem számítottam rá. De pont ettől lesz jó egy sztori, nem? Igazából nem is tudnám megmondani, hogy most boldog vagyok-e vagy sem. Egyenlőre csak ülök a kanapé szélén. Gépelem a hülye gondolataimat miközben még érzem, ahogyan a könyvedből áramlik felém az utolsó lapok sugallata... 

Annyira szeretnék mindenről mesélni, de nem tehetem. Félek, hogy elárulok valami fontosat. Egy apróságot. Bármit. Azt meg nem akarom. Bárki, aki elolvassa ezt a könyvet, minden információt frissen kell, hogy megkapjon. Minden egyes sor minden betűje ott, abban a pillanatban érje el a célját. Egy történet akkor jó, ha megérint, magával húz, felbolygat, elringat, százféle érzelmet ébreszt fel benned. Olyanokat, amiket megnevezni sem tudnál. Ez a könyv nekem az év egyik hatalmas meglepetése volt. 

Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy őt gyűlölöm jobban, vagy az érzést, hogy valaha szerettem.

Köszönöm!

Jaaa, és nyugodtan lehet folytatni! XD

saját fotó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül