Bogár Erika: Széttört akkordok

Bogár Erika: Széttört akkordok


Hát igen. Sokszor hittem azt, hogy tudom, miért kapta a könyv ezt a címet. Pedig csak a végén érted meg igazán.

Kedves és mégis szomorú történet. Nagyon magyar. :) Igazi, mai és hétköznapi, köré hintve egy cseppnyi misztikummal, ami megfűszerezi az egészet és varázslatossá teszi. Titokzatos volt, de mégis olyan emberközeli, hogy úgy éreztem, mindez velem is bármikor megtörténhet. Szinte repültek a kezeim között a lapok. Amikor alkalmam volt olvasni, szárnyaltam vele és nehéz volt letenni, ha kellett. Olyan volt, mintha mindez a szomszédban zajlott volna. Mintha én is olyan szereplője volnék a történetnek, mint az ikrek. Átköszönök a kerítésen, látom Petiéket jönni-menni a kisbusszal. Hallom az Indiánt, amikor megérkezik a szomszéd ház elé. Vagy éjjel, amikor ez a furcsa, de kedves idegen ingyen koncertet ad a hátsó udvaron...

Kedves Bogár Erika, köszönöm a lehetőséget! Szeretem olvasni, amit írsz. Olyan fűszer van a tarsolyodban, ami nincs másnak. ;) 

Picit spoileres megjegyzés: Furcsa hasonlóság az Őrző-vel, hogy itt is olyan boldog befejezést kaptam, ami úgy lett happy end, hogy az is, de mégse. Talán ez is olyan bogárerikás dolog. Ki tudja? Majd kiderítem! ;)


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül