Leda D'Rasi: Alakváltó Krónikák (Nuuvella)


Bevallom, nagyon sokszor szerettem volna már felmenni a Nuuvella oldalára és beleolvasni a kedvenc íróim történeteibe... Valamiért mégsem tettem eddig.

Most viszont! ☝️

Végre jókor jött szembe egy figyelemfelkeltő bejegyzés. Éppen végeztem az előző olvasmányommal és azon gondolkodtam, mit is vegyek elő.

Rájöttem, hogy ennek az oldalnak az egyik hátránya éppen az, ami a legnagyobb előnye is egyben: nincs kéznél, mégis mindig kéznél van.

Mindig kéznél van, hiszen online bármikor megtaláljuk a keresett történeteket vagy kedvenc íróinkat.

Még sincs kéznél, mert amikor olvasmányt keresek, akkor megállok a könyvespolcom előtt és végignézek a gyűjteményemen, megszaglászom őket, megpróbálok rájönni, melyikük csábít éppen egy kis közösen eltöltött időre... Én ilyen vagyok. Szeretem a szépen bekötött papír illatát érezni, miközben lapozom és élvezem a belőle áradó különleges "másik életet".

Persze minden megszokás kérdése. Nekem is van eBook olvasóm, szoktam is használni időnként, bár valljuk be, azért nem ugyanaz.

Annyiszor szerettem volna már meglátogatni ezt az új oldalt és szétnézni, szemezgetni, hátha kincsekre bukkanok. De valahogy mindig kiment a fejemből... Hiába, ez már a korral jár! ;P De nézzük a jó oldalát, újra tudom majd "először" olvasni a kedvenc könyveimet. XD

Visszatérve a jelen bejegyzésem kiváltó okára, most végre elérkezett a pillanat, amikor minden bolygó a helyén állt és jó időben voltam jó helyen. Egészen pontosan itt: https://nuuvella.hu/leda_drasi .

Azóta szeretném olvasni Leda nuuvellás irományait, mióta először megláttam, hogy egyáltalán léteznek. Mert az nem lehet, hogy ne lássam, érezzem és ismerjem azokat a fejezeteket, amik bárhogyan is megjelennek az írónő tollából.

Kezdetnek mi mást is választhattam, volna, mint az én drága alakváltóimat. Mennyire hiányoztak már! Három fejezetet olvastam el eddig az Alakváltó Krónikákból, és teljesen oda vagyok. ;P Imádom! Újra ott lenni azon a tisztáson, ismét átélni a tragédiát... Majd tovább élni a történetet. Egyszerre volt rettentően furcsa és felemelő érzés olyan oldalról látni és érezni az eseményeket, amit eddig nem volt lehetőségem. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Minden csepp apró morzsa ebből a világból olyan, mint az életmentő infúzió. Vagy, mint függőnek a drog. Nekem mindegy, válasszatok! XD

Annyit mondok: ha valaki úgy tud megírni egy történetet, hogy az egy már létező világ kellős közepébe tökéletesen beleillik, teljes mértékben kiegészíti és mégis új és egyedi, akkor az az ember különleges és ritka. Én pedig függő vagyok és kell a következő adag! :P

Az első három részben, amit eddig elolvastam, elindult a már ismert történet egy új szálon az alakváltók szemszögéből, Ruehl szemén keresztül. Újra éljük a király elvesztését (Végzetes éjszaka), megismerjük a testvér fájdalmát (Hazatérés) és az erejét is, amivel kész harcba szállni a családjáért (Az új király). 

El sem tudom képzeni, milyen lesz, ha elkezdődik a bonyodalom, ha eddig is ilyen szórakoztató és különleges volt a sztori. De ki fogom deríteni! ;)

Köszönöm Leda ezeket az apró falatokat az éhezőknek! Minden morzsáért hálás vagyok. ^^ ❤️


És már meg is érkezett a következő rész 😎 :



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül