Krencz Nóra: Szilánk



Milyen ötletes életszilánkokon keresztül megmutatni azt, hogyan lehetnél erősebb, szabadabb és boldogabb.

Sokáig úgy gondoltam, Demetria életébe lépnék be a legszívesebben, de bevallom, most, hogy a könyv végére értem, nem biztos, hogy tudnék választani. XD

A történet, vagyis a történetek - mert bizony ez a sztori mindenképpen több volt, mint egy -, lebilincselő. Az elején nem igazán tudtam volna megmondani, milyen tanulsága lehet majd a végén, vagy mi az a motivációs cél, amit olyan gyakran ígértek a beharangozók. Nos, most már tudom. :D És érzem! Kőkeményen, ami azt illeti. XD 

És milyen igaza van... De hogyan mondhatnám el ezt anélkül, hogy spoileres legyek?

Sehogy! XD Bocs.

Tetszett a történet. Leginkább az, ahogy a különböző apró történetek benne voltak. Bevallom, nagyon kellemes meglepetés volt olvasni. A szövege, a fogalmazás, a stílus, mind egyértelműen arról árulkodik, hogy komoly munka van mögötte. Minden kort és szereplőt tökéletesen meg tudott formálni. A sztori maga pedig izgalmas és érdekes volt. Akadt egy-két pillanat, amikor szívesen maradtam volna még adott korban és szereplő életében, de visszarángatott a jelenbe az a fránya tükör. XD Nem szívesen engedtem el őket. Végül a szívemhez nőtt mindegyikük. De nincs mit tenni, egyszer minden mese véget ér. ;P 

És valóban van benne motiváció. A megfelelő élethelyzetben hatalmas lökést adhat. Vagy segít tovább lépned, ha elakadnál. Szórakoztat, ha arra vágysz, és kikapcsol, ha kicsit elbújnál a világ zajától. Két nap alatt elolvastam. Kell ennél több ígéret a jó könyvhöz? :)

Egy kérésem, ha lehetne, akkor szeretnék minden szilánkból egy külön könyvet. Köszönöm! :D Mert ennyi nekem nem volt elég! Mindet akartam volna folytatni még. ;P

Köszönöm, hogy ezzel az élménnyel is gazdagabb lehetek! ^^


"Életemben nem loptam még ennyire értékeset."


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül