Krencz Nóra: A hordozó

Krencz Nóra: A hordozó

Könyvborító

4 ✩

Fura viszonyom volt a könyvvel, mert egészen másra számítottam. Talán az lehet a magyarázat, hogy az utóbbi időben bármilyen fantasy történetet olvastam vagy néztem, az mind a mai korban játszódott. És az agyam kérdés nélkül is ide akart menni velem. Időbe telt, míg megszoktam, hogy ez bizony nem így lett.

Ez a könyv, a történet, a világ, amit Nóra megálmodott teljesen más, mint a szokványos fantasy. Grimm mesék felnőtt verzió. :P

Érdekes, mert egyértelműen mese, mégis felnőtteknek ajánlanám. Kevés olyan történettel találkoztam, amire minden kétséget kizáróan ráaggattam volna a mese címkét, mégis tökéletesen egyértelmű lett volna, hogy felnőtt olvasóknak íródott. A hordozó pedig pontosan ilyen. Számomra mindenképp.

Maga a történet különleges és egyedi. Boszorkányokkal, királysággal, sárkánnyal és varázslattal teli, amit átsző a szerelem, a hatalom, a gonoszság és a jóért való örök harc. Fantáziadús történet, ami mindig tartogat valami apró meglepetést.

Az írónőnek ez volt az első kiadott könyve, és ez bizony érezhető is. Picit nehezen indult be a sztori, nekem elég sokára jöttek az izgalmas és már eseménydús jelenetek, de a történet második felében sikerült behozni a lemaradást. Amennyire döcögtünk az elején (szó szerint XD), annál több minden történt a könyv végére. Sikerült olyan váratlan fordulatokat is belecsempészni, amik izgalmassá és különlegessé tették az egészet.

Voltak persze lassabb és pörgősebb részek is, tipikus első könyves "problémákkal", de mindenképpen kíváncsivá tett. Arról nem is beszélve, hogy szokatlan módon a következő történethez 18 évet fogunk ugrani az időben. Elképzelni sem tudom, mi vár rám. :D

De ki fogom deríteni. ;)


Én és a könyv 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül