Lorraine Heath: Egy ​ágyban a csábítóval

 Lorraine Heath: Egy ​ágyban a csábítóval 

könyvborító


Nagyon szeretem Lorraine könyveit. Van egy laza, gördülékeny és imádnivaló stílusa. Valahogy minden története egyszerre lesz könnyed és nehéz. Nem is tudom, hogyan fogalmazzam ezt meg. Úgy tudja leírni az emberi sorsokat, hogy érzem a fájdalmukat, miközben kacagok velük. Olyan szereplőket alkot, akik túl tudnak lépni a nehéz, sokszor hányattatott múltjukon, kezükbe veszik az életüket és felépítik a saját, erős és boldog jövőjüket. 

Finn és Vivi olyan páros, akikkel bármikor szívesen találkoznék. Akár egy délelőtti séta közben a parkban, akár egy késő esti brandyt kortyolgatva az egyik titkos Trewlove clubban, ahol összejön az egész család. Mindenkit imádtam, alig várom, hogy a többiek könyvét is olvashassam.

Finnre egyszerűen nem találok szavakat. Ez a pasi lenyűgöző. Határozott, talpraesett, jóképű, segítőkész, sötét, mégis fényesebb, mint sok ember, akit személyesen ismerek. Igencsak jópasira sikeredett! És ne kérdezzétek, miért, de nekem folyton Charlie Hunnam arca jelent meg lelki szemeim előtt. Nemrég láttam az Úriemberek c. filmet és abban (IS) tökéleteset alakított. Meg persze ott volt az Arthur király – A kard legendája. Én ezt a két szerepet összemixelve magam elé képzeltem a tökéletes Finnt. Hhh... ❤ Mint mondtam: Tökéletes. Azt hiszem, ezek után nem is kell meggyőznöm senkit arról, hogy Finn mennyire... grrr... Én is kiszöktem volna vele bármikor, bárhová! XD

A történet kicsit más volt, mint az előzőek, hiszen elég hosszú időt ölelt fel. Mégis, talán pont ettől lett igazán különleges az egész. Vivi egy izzig-vérig valódi és kemény nő. Tisztelem őt azért, amit tett és elért. Ők ketten igazi, megérdemelt boldogságot kaptak a könyv végén. Örülök, hogy a részese lehettem én is.

Köszönöm!


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül