Ilsa Madden-Mills: Boyfriend ​Bargain – Áll az alku

 


könyvborító


Ilsa tökéletesen hozta, amit vártam. Nem véletlenül vettem meg ezt a könyvet.

Egy igazi, amerikaifőiskolás, lángolóanforró, elképesztőenszexihokijátékosos sztori volt. Némi fájdalommal és kellő mennyiségű félreértéssel, egy rohadtulellenszenves hárpiával, akinek külön Oscart adok a negatív mellékszerepért. Nagyon szerettem volna felképelni, gyakorlatilag minden pillanatában! XD

A főszereplőink viszont mérhetetlenül édesek voltak. Annyira akarták szeretni egymást és mégis annyira féltek ettől a szerelemtől... drukkoltam nekik. Nagyon vártam a happy endet, és imádtam, hogy az is nagyon jó lett. A történet pedig tüzes volt, izgalmas és lebilincselő. Jól megírt, igazi ilsamaddenmillses! ;P

Annyira sok mindent érintett és dolgozott fel a sztori, hogy nincs is értelme felsorolásba kezdeni. Problémák, amiket meg kell oldani, tragédiák, amiket fel kell dolgozni, démonok, amiket le kell győzni, és sorolhatnám még nagyon sokáig. Szépen felépített és könnyen olvasható könyv volt. Hétköznapi mégis különleges. Szerettem.

Szeretem az írót és tutira olvasok még tőle, ha kapok belőle. :D Sőt, akarom a többiek történetét is! Mindenkiét! Reece-ét, Ericét, Poppyét és még Taylorét is!! Akarom!! :D


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül