Monica McCarty: A Harcos

 

Monica McCarty: A Harcos


Jaj, ez annyira nagyon jó voooolt!!! *-*


Hihetetlenül boldog voltam, amikor sikerült beszereznem a sorozat első részét. Lássuk be, szinte lehetetlen kategóriának felelt meg a kihívás. ;P

És! Nem is kezdhettem volna jobbkor olvasni a Felföld rettegett fiait!
Imádtam! ♥

Lenyűgöző volt, Monica veszett jól ír. Igaz, az elején szoknom kellett a kicsit nehezebb szöveget, de miután ez megtörtént, csak sodródtam velük a végtelenbe! Szenzációsan megírt történet! A harcosok, Christina, a kutyák(!!!) és minden más is! Imádtam, semmi kétség! ^^

Ezek a skótok tönkretesznek! ♥♥♥


"Hatalom. Erő. Vitalitás. Teste egy erőd. Maga a hihetetlenül lenyűgöző, nyers férfiasság."


De mégis mit mondhatnék? Faragatlan barbárok. Vagy mégsem?! XD Felföld, skótok, vikingek, gaelek, izmok, harcok és szenvedély. A büdös francba, hát kell ennél több?? XDD Mert nekem ez most több volt, mint elég!! 

Köszönöm! ♥

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül