Abbi Glines: Te vagy nekem a levegő

 Abbi Glines: Te vagy nekem a levegő

könyvborító


Jaj, nem is tudom, mit mondjak. 

Nem egészen erre számítottam. Tudtam, hogy ez a történet egy tiniregény lesz ahhoz képest, amiket leginkább olvasok, és legjobb tudomásom szerint még a sorozat folytatásához képest is, de nem erre számítottam.

Nem elég, hogy "young" volt, de ezen felül túlontúl rózsaszín, túlzóan romantikus és ... 

Nekem ez most egy szappanhabos, nagyon romi és tele túlzásokkal történet lett. Nem nekem írták. Azt elismerem, hogy mindenki baromi cuki, a főszereplők aranyosak, szerethetőek és valóban egy kedves, családias sztori. És valószínűleg jobb is lesz ennek a könyvnek a birtokában olvasni a folytatást. Mégis. Több, mint egy hónapig olvastam. Sokszor csak azért, hogy haladjak. Nem mondom, hogy rossz volt, de inkább azoknak való, akik jobban szeretik a csöpögős romantikát és a vattacukor illatú felhőbe burkolt szerelmet.

Nem tudom, hogy a történet volt ennyire túl sok (vagy éppen kevés) nekem, vagy én nem vagyok eléggé hangulatban. A következő könyvnél ez remélhetőleg kiderül. Ez a könyv most kicsit nyüglődősre sikerült.

Persze fogom folytatni, viszont biztosan nem most.

Köszönöm.


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül