Bemutatkozik Julia Lewis Thomson Döntéseink c. története

Borítókép
Forrás: julialewisthomson.com

Julia Lewis Thomson nem olyan régen útjára indította saját weboldalát, többek között azzal a céllal, hogy aktuális történetét a világ elé tárja.
Saját bevallása szerint most egy kis pihenésre vágyik leginkább. Sok minden történt vele az elmúlt pár évben. Szeretne visszatalálni oda, ahol élvezet és kikapcsolódás volt az írás, és ahol önfeledten és boldog mosollyal ült le és ragadt órákra vagy napokra a laptopja elé. A mai rohanó világban teljesen meg tudom érteni ezt a kívánságát. Innen üzenem neki, ha sikerült, küldje a receptet! ;)

Mint említettem, az oldalán az eddig megjelent műveinek elérhetőségei mellett megtalálható a legújabb, Döntéseink c. történetének első néhány fejezete is. A sztori nagyon érdekesnek ígérkezik! Rengeteg lehetőség és megválaszolandó kérdés van elrejtve már ebben a néhány oldalban is. Izgalmas, szórakoztató mégis kicsit sejtelmes, bízom benne, hogy előbb - utóbb a folytatásból is kapunk egy - két falatot. 
Konrád meglehetősen titokzatos, Laura pedig egyértelműen fájdalmas emlékeket őriz. Az írónőt ismerve, jól összekutyulja majd ezeket az érzéseket, mélyre taszítja őket - velünk együtt, - hogy aztán egymás sebeit beforrasztva kapjunk tökéletes befejezést. Vagy valami tök mást csinál. Mint ezelőtt minden egyes történetével. XD
Hát, egy dolog biztos: én nagyon kíváncsi vagyok rá!

Hogy addig mivel vigasztalódom? Az oldalon meglepetésként megjelent egy rövid epizód a már ismert Szása életéből is! Egy apró részlet a kirakósból. Mi vezethet odáig, hogy egy ártatlan gyermekből az orosz maffia vezérének legjobb embere legyen?
Már csak az a nagy kérdés, vajon ahhoz mi kell, hogy ez az ember elárulja főnökét?? 


Jöjjön néhány kedvcsináló pillanat. ;) 

Döntéseink


"- Mégis mi gátolja a szabadságában?
  - Én. Én vagyok a legnagyobb gátja az életemnek. "

 "Sok-sok évvel ezelőtt azt a tanácsot kaptam egy számomra nagyon kedves embertől, hogy a szabályokat meg kell szegni. Ma pedig megengedtem magamnak, hogy megszegjem őket."
 
 "Nem szép dolog nevetni a másikon."

Több, mint Szása


"Örültem, hogy nem leszek többé tárgy, ugyanakkor nyomasztott is. Hiszen el kellett vennem valakinek az életét, hogy legyen sajátom." 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül