Bane krónikák

könyvborító


Mi történt Peruban?

Elég lassan indult el a történet. Úgy értem, csak a vége felé kezdtem izgatott várakozással olvasni a könyvet. Attól tartok, ez a novella sorozat is abba a hibába esett, hogy a feldarabolás nem tett jót neki. Az első felében szinte semmi nem történt, aztán meg, mire történt volna valami, vége lett. Szerintem nem fogom külön értékelni a könyveket. Nem lenne értelme. Persze, mindegyikről elmondom, mit gondolok. Akkor, amikor még friss az élmény. De, például csillagozni nem tudnám őket külön. 

könyvborító


A szökevény királyné

Nos, nem igazán tudom, hogy mit mondjak... legalább kétszer akartam minden gond nélkül letenni a könyvet azzal a szilárd meggyőződéssel, hogy soha többé nem veszem fel. Annyira semmitmondó és üres, értelmetlen és keszekusza volt a történet, hogy nem tudtam mit kezdeni vele. A végére sikerült annyit kicsikarni belőle, hogy kapjak némi kalandot és mesét, de nem mondanám, hogy ez a történet azt adta, amit vártam tőle. Elég erős az elhatározás bennem, hogy nem is folytatom a krónikákat, mert ha a harmadik novella is ehhez hasonló, akkor kihullik a hajam, mire a végére érek. 
Csak azért olvastam el, mert nem szoktam félbehagyni semmit. És talán titkon reméltem, hogy a végére kicsit javul a helyzet. Hát kicsit javult. De nem gondolom, hogy erre kell pazarolnom a drága időmet ahelyett, hogy valami sokkal fantasztikusabbat olvasnék.

Köszönöm. Ennyi volt. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül