Aly Martinez: Cora és Penn

könyvborító
 Aly Martinez: Hazug ​valóság

Huh, azt hiszem én pont jókor olvastam el ezt a könyvet.
Nekem ez most nagyon kellett!

Imádtam Pennt és a sztori is nagyon felpörgetett. Egész nap csak olvasni akartam és viszketett a tenyerem, ha nem volt benne a könyv. De most komolyan. A borító pasi eleve totál szétbombázta a páncélom (az eredetiről nem is beszélve *-*).

A történet jól ki lett találva, szépen adagolva kaptam a mocskos kis titkokat. A végére is jutott bőven. Szerintem tök jól fel lett építve.
Az egyetlen, amivel nem tudtam mit kezdeni, az a könyv első felében lévő "önözés" volt. Fel nem foghatom, hogy miért ilyen stílusban beszélt Penn Cora-val. Annyira nem illett a képbe, hogy nagyon. Nyilván nem tudom, de úgy fest, fordítói probléma lehet a dolog mögött, ezért igyekeztem nem foglalkozni a  dologgal. Felüdülés volt, amikor végre tegezni kezdték egymást.

Kétségtelen, hogy nekem jókor volt ez a könyv jó helyen. Imádtam. A sztorit is, és persze a pasikat is. Cora-t és a lányokat is. :P

Jó volt, na! Csak az a hülye önözés ne lett volna!
Nagyon kell a folytatás! XD

könyvborító
Aly Martinez: Kínzó valóság

A történet második fele sem volt kevésbé izgalmas és fordulatos. Pont azt kaptam, amit vártam tőle.
Gyakorlatilag fél nap alatt elolvastam. Szerencsére volt lehetőségem rá, de azért nem kellett kényszeríteni, az tuti. ;P

Szerettem a könyvet. Penn-t, Cora-t, Drew-t és Cat-et, még a csajokat is, hisz sok vicces pillanatot köszönhettünk nekik.
Lebilincselő volt, szórakoztató, vérpezsdítő és szenvedélyes. Fájdalmas és felszabadító. Nagyon drukkoltam nekik.
Okozott a történet jó pár meglepetést. Olyat is, amire egyáltalán nem számítottam. Mégis az volt benne a jó, hogy bár egyrészt nem tudtam, mi fog történni, másrészt mégis volt egy olyan fonala a sztorinak, amiben biztos lehettem. Nem is az volt a kérdés, hogy mi lesz a végkifejlet, hanem inkább az, hogyan jutunk el oda. És nekem tetszett a hogyan.

Jó volt olvasni. Egyszerre volt szomorú és vidám. Tudtam, hogy happy end-nek kell lennie a végén, de sokáig izgulhattam azon, vajon hogyan kapom majd meg. Azt kell mondjam, hogy nem volt egy eget rengető finálé, mégsem érzek csalódottságot. Megkaptam, amit szerettem volna, és élveztem az utat odáig. Megnyugtató a tudat, hogy mindenki más is megkapta, amit érdemelt.

A két könyv együtt adott egy igazán élvezetes történetet és nem panaszkodom a társaság miatt sem. Penn sokat segített. *-*
Szívesen olvasnék egy Drew féle sztorit is, persze a többiekkel a háttérben. ;)

Amit megemlítenék még, az a borító. Bár nagyon szép, de sajnos az ég világon semmi köze sincs Corához. Ezt nagyon sajnálom, mert megérdemelt volna egy olyan jó és ütős csomagolást magyarul is, mint az első rész. Az eredeti nem csak hű a történethez, de nagyon jól is sikerült. Sajnos a magyar könyv elején, bár egy nagyon dekoratív és csinos nő van, de semmi köze a világosszőke, farmert és toppot viselő, oroszlánként harcoló Corához.

Köszönöm ezt a történetet. Jó volt olvasni őket és külön köszönöm,  hogy Ágim ezt a Hazug valóságot választotta a karácsonyi csomagomba! ^^ ❤

Én és a Hazug valóság
Én és a Kínzó valóság

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül