Jeaniene Frost: Második ​kísértés

könyvborító

A Második kísértés sokáig várt a polcomon.
Előrendelve vettem meg, hisz nagyon tetszett az első rész. Mégis pihent több, mint egy évet.
Először ugyanazért, amiért a sorstársai. Gyorsabban vásárolok, mint ahogy olvasok, sajnos. Egy idő után viszont azon kaptam magam, hogy mindig halogatom. Féltem, hogy nem lesz olyan jó, mint az elődje.
Most mégis elérkezett az idő, és kezembe vettem a könyvet.

Bevallom, picit nehezen indult, lassan bontakoztak ki az események. Az sem segített, hogy kezdetben Vlad és Leila is eléggé kínlódva haladt a saját útján. Úgy éreztem, hogy sosem sikerül elérni, hogy ők ketten valamiben, bármiben egyetértsenek. Felmerült bennem, hogy sokat lendíthetne a dolgon, ha Vlad fejébe is belelátnék. Néha nagyon, de nagyon szerettem volna...
Aztán történt valami, mert egyszer csak azon kaptam magam, hogy sínre kerültek a dolgok. Sikerült megbeszélni a félreértéseket, megtalálni az összhangot és közös jövőt tervezni, amiben egy közös bosszú is szerepet kapott.
Persze, nem mondom, hogy ennyire egyszerű lett volna, őket ismerve ez nem is lehetséges. Eltűntek viszont az addig zavaró tényezők. Izgalmas lett, érdekes és kalandos. Azon kaptam magam, hogy el se tudok szakadni tőlük. A lassú kezdés egy nagyon érdekes és lebilincselő történetet vezetett fel.
A beleszőtt megannyi meglepetés, ami ugyanúgy rejtett számtalan veszélyt, mint szerelmet és szenvedélyt, magával hozta a jó kedvemet is. Pörgős lett, tetszett, ahogy alakultak a dolgok. Örülök, hogy mosolyogva zártam be a könyvet. Sokkal többet kaptam tőle, mint amit a kezdetekor reméltem.

"A mosolya egyszerre volt szívfájdító és ijesztő, mint amikor megkorbácsolnak, és hirtelen rájössz, hogy élvezed a fájdalmat."

Természetesen nagyon várom a folytatást.
Hogy említést tegyek a borítóról is, imádom ezt a tüzes narancssárgát! Az egyik kedvenc összeállításom és szerencsére idén már nem is az első, amit a kezemben tarthattam. :)
Amire továbbra sem tudok rájönni, az az, hogy a fejemben élő több száz éves hadúrnak (akinek nem mellesleg imádom minden porcikáját) mégis mi köze lehet ahhoz a pasihoz, aki a könyv elején van... eddig semmi közöset nem találtam bennük. XD

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás