Ashley Carrigan: Ikrek hava

könyvborító

Az értékelés SPOILERES!!

Nagyon vegyesek az érzéseim.
A történet nagyon jó ötlet alapján lett felépítve. Tetszett a katonai múlt, a belsőépítészet, meg a barátként megmaradt exférj is. Jim természetesen tökéletes karakter volt. Köszönöm, kell!

Karl már nem mondom, hogy belopta magát a szívembe. Sokszor kaptam magam azon, hogy nem tudom hova tenni, vagy egyszerűen csak nem bírom elviselni. Valamiért nem tudtam azonosulni vele. A személyisége olyan távol állt tőlem, hogy képtelen voltam kicsit is megszeretni őt.

Bár az, hogy a felesleges harmadik nem kapott helyet a szívemben, nem okozott akkora problémát, mint az, hogy Sky is sokszor verte azt a bizonyos biztosítékot...
Nagyon szerettem volna szeretni, de nem ment. Imádtam, hogy szerelmes a munkájába. De például ahhoz képest, hogy katona volt, olyan csetlő-botló és alkalmanként hisztiző picsa tudott lenni, hogy komolyan elgondolkoztam azon, hogy nemes egyszerűséggel kimentem a karmai közül Jamest és elhozom haza.

Voltak kisebb furcsaságok a történetben, amik nekem nem voltak tökéletesen életszerűek, de ki tudja, lehet, csak én látom másképp a világot... Igazság szerint ide tartozik, hogy Jim lényegében egyik napról a másikra lépett túl a posztraumatikus stresszen, hogy Sky szintén katonai múltja ellenére határozatlan és elesett benyomást keltett, vagy akár, hogy Karl simán meg tudta fektetni szinte azonnal, pedig a csajszi tudta, érezte, hogy ez nem a legjobb döntés. Mégis megtette, mindezt úgy, hogy még a volt házasságát sem heverte ki igazán. Ezek mind olyan apróságok, amik a lényegen nem változtatnak, mert ha az egész történetet nézem, akkor fordulatos és izgalmas sztori volt. Mégis csorbítják az olvasási élményt. Pont ezek a kis részletek adják meg az ízét egy könyvnek. Lehet az egész rohadt jól kitalálva, ha a tálalás nem tökéletes. Ami még nekem nagyon nem hiányzott volna, az a gyerek és minden, ami később vele járt. Elcsépeltnek és picit tucatnak tűnt tőle az egész. Sajnáltam is, hogy nem lett kitalálva valami eredetibb és kevésbé sablonos ehelyett.

Mindennek ellenére egy kellemes, egyszer olvasós könyvnek ítélem az Ikrek hava-t, amit örülök, hogy elolvastam. Többet vártam tőle. Hogy bármikor így lett volna, vagy ez csak a most kiváltsága már nem fog kiderülni. Ez nekem jelenleg ennyi volt.

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás