Kresley Cole: Égsötét

Könyvborító

Én annyira, de annyira, de annyira imádom ezt az egészet!! Most sikít a lelkem, mert talán nem kaphatok belőle többé...

Ez a könyv is tökéletesen bizonyítja, hogy Kresley Cole mekkora zseni.
Tökéletesen felépített történet volt, aminek minden sora magával ragadott. Új helyszínek, régi-új szereplők, új titkok és megszámlálhatatlan izgalmas pillanat.

Thronos Talos egy tökéletes pasi volt, minden porcikájával, minden haragjával és ragaszkodásával. Vele változtam meg én is, éreztem a megdöbbenést, a dühöt, a csalódást, aztán vele együtt kezdtem el hinni. Hinni, érezni és szeretni. Fájt minden veszteség, ugyanakkor szétfeszített a boldogság minden megnyert pillanatban. Az írónőnek fantasztikus fantáziája van. Olyan kanyarokkal és meglepetésekkel tarkította az egyébként sem egyszerű utat, amik minden oldalon újabb és újabb izgalmas kalanddal ajándékoztak meg.

Melanthe pedig maga volt a csoda. Ugyanazon az ösvényen ment végig, egyforma nehézségekkel és akadályokkal. Azonos volt a probléma, és voltaképpen a megoldás is. Mégis teljesen más.
Annyira szerettem őt azért, amiért egy pillanatra sem adta fel. Egyetlen olyan gondolata sem volt, hogy elveszített volna bármit. Egyszer sem. Harcolt, szeretett és hitt.

"– Döntött a végzet…"

Nem gondoltam, hogy majd Lanthe-t és Thronost fogom tisztelni azért, amit és ahogy tett vagy elért, de ez a helyzet. A sors furcsa és tragikus játékot játszott velük és rohadt sok idő kellett, hogy a dolgok a helyükre kerüljenek. Mégis, a végén önerőből (némi  "mindentudó Nix" féle segítséggel természetesen) elérték a boldogságot. A boldogságot és egymást.

Nagyon jó sztori volt, egy olyan világból, aminek egyébként is minden porcikáját imádom. Ők ketten megint hatalmas élménnyel ajándékoztak meg. A többieket pedig, akik közben beköszöntek egy vagy két pillanat erejéig, szintén öröm volt vendégül látni a nappalimban.

Nem kérdés, hogy kedvenc polcon a helye! ♥

Most egyszerre vagyok tökéletesen boldog és elégedett, ugyanakkor kimondhatatlanul fáj az a veszteség, ami a meg sem kapott folytatásról szól...

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás