Karen Hawkins A ​makrancos hercegnő

könyvborító

Határozottan tüzes.
Végtelenül szórakoztató.
És elképesztően kalandos.

Borzasztóan vártam már, hogy ez a csintalan amulett végre előkerüljön. És naná, hogy ugyanígy vártam, hogy végre megismerjem "a lenyűgözően izgalmas, okos és fájóan jóképű" Michael Hurst és a titokzatos Miss Jane Smythe-Haughton történetét. Túl sok elhintett apró részlet és pajkos utalás csábított a végkifejlet felé. :)

Nagyon szerettem őket. Tökéletesek voltak! Imádniválóak, szenvedélyesek és megállíthatatlanok. Tényleg, mint két forgószél. Szó szerint végigszáguldottak a történeten. Azon sem csodálkoznék, ha azóta is száguldanának éppen valami felé. :D

"Minden és mindenki tartozik valahova, és a világ jobb hely, ha a dolgok ott vannak, ahol lenniük kell."

Nagyon élveztem velük tölteni az elmúlt napot. Szívesen maradtam volna még, de sajnos semmi sem tarthat örökké... azt hiszem. XD
Abban viszont biztos vagyok, hogy a Hurst család vendég lesz még az otthonomban. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Leda D'Rasi: Új nemzedék

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás