Erin Watt: Megkopott korona

könyvborító

A Royal család tagjai közül talán a legidősebb fiú volt az, aki leginkább felkeltette az érdeklődésem. Nagyon kíváncsi voltam Gideonra.
Ezért, amint lehetségem nyílt rá, hogy elolvassam, nem gondolkoztam egy pillanatig sem.

A könyv pedig pontosan olyan volt, mint amilyennek vártam.
Egy kedves kis történet arról, hogy egy fiú, hogy lesz szerelmes, hogyan ront el mindent, bánja meg a megváltoztathatatlant, és hogyan tesz meg mindent a megbocsátásért.

Egy tökéletes young adult történet, imádniváló szereplőkkel, szórakoztató és izgalmas cselekménnyel.

Méltó kiegészítése volt a sorozatnak. Örülök, hogy elolvastam.

A RoyalFiúk előző történeteiről itt írtam.

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás