Vi Keeland – Penelope Ward: Szívtipró pilóta

könyvborító

Hmm... hogy is fogalmazzak?
Aranyos történet volt. Nagyjából ennyi.

Nem igazán azt kaptam, amit vártam tőle.
Vérpezsdítőbb, izgalmasabb, tüzesebb sztorira számítottam, de ez a történet nekem picit laposra sikeredett. Nem beszélve arról, hogy az elején még idegesített is Carter karaktere. Aztán lassan sikerült belopnia magát a szívembe, de örök bérletet nem kapott. Bocsi.

Voltak pillanatai, amikkel nem tudtam mit kezdeni, Carternek és az egésznek egyaránt. A végére egy valóban kedves és megmosolyogtató könyvecske lett belőle, de nem gondolom maradandónak. Köszönöm, hogy elolvashattam, de át is adom ezt a lehetőséget a következő olvasónak.

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás