J. R. Ward: A kiválasztott

könyvborító

Annyira jó volt megint velük lenni! Legszívesebben újraolvasnám az egész sorozatot. Megközelítőleg négy hónap alatt sikerülne is, ha folyamatosan nyomom és nem engedek a közelembe senkit. XD (saját tapasztalat)

Xcor és Layla egymásra találása egy végtelenül szerethető történet és régen várt csoda volt mindkettejük számára. Egy olyan csoda, amit maguk sem tudtak elhinni, amit féltek elveszíteni, de mégis elengedtek, mert elfogadták a megmásíthatatlant, ami elszakítja őket egymástól örökre. Amíg meg nem változott ez a jövő. Hála valakinek, aki alkalmasabb erre a munkára, mint amennyire hiszi magáról...

Ez a könyv nem csak Xcorról és Laylaról szólt. Hisz mind a ketten olyan szorosan összefonódnak a többiekkel, hogy végül ez az egész egy meglehetősen sokszereplős történet lett.
Mert ugye Laylat nem lehet megemlíteni az ikrek és Qhuinn nélkül. Qhuinn nem létezhet Blay nélkül, és a Testvérek sem Wrath nélkül, aki pedig egy tapottat sem tesz V vagy Thor nélkül. Az Árnyékokról már ne is beszéljek, mert jajistenemmostazonnalakaromafolytatást!!
Mindenki jelen volt és én mindenkiből mindent akartam. *-*

Szövevényes, eseménydús és mozgalmas napokon vagyok túl. Persze egy csomó titok kiderült. Titkok, amik alapjaiban változtattak meg nagyon sok mindent. Természetesen a gonosz is kezd új életre kelni és nem várom a napot, amikor újra össze kell csapniuk egymással... jaj, miket beszélek, minden pillanatot várok, amikor egy apró morzsányit is kaphatok ezekből a vámpírharcosokból! *-*

Bevallom, az elején - és most spoileres leszek egy egészen picit - nem tudtam hova tenni Qhuinn eltúlzott reakcióját és kicsit úgy éreztem, hogy ezzel nem fogok tudni mit kezdeni. Utólag azt mondom, hogy az események alakulásához kellett egy ehhez hasonló változás. Valljuk be, mindannyian tudnak erős érzelmeket kifejteni és világokat leromboló energiákat mozgósítani a szeretteik védelmében. Mégis úgy érzem, ez a gyógyszer talán kicsit messzebb gurult a kelleténél. XD De ki vagyok én, hogy beleszóljak az élet alakulásába? ;p A Szentséges Szűz ugye már nem lehetek, azt a posztot kiosztották... XD
Utólag végiggondolva ezt a dolgot, azt hiszem azért érzek így, mert a Végre szeretők-ben annyira megszerettem őket, hogy most nagyon haragszom Qhuinnre azért, amit tett. De Örülök, hogy végül megjött az esze. Végül is pasi! Gyakran csinál hülyeséget. XD

Összességében nagyon jó rész volt ez a mostani (is). Annyi minden volt benne. Emlékek, fájdalmak, beteljesülések, ígéretek.... bele sem akarok gondolni, mikor kaphatom meg a következő könyvet! Annyi lehetőség és történet lóg a levegőben. Sok dolog biztos az életben - pláne az FTT életében - de ebből most csak egy dolgot emelnék ki végszónak: J. R. Ward egy kibaszott zseni!

Köszönöm a könyvet. ^^

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

Borsa Brown: Álszemérem

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás