Karen Hawkins: A veszély vonzásában

könyvborító

Ez a könyv már a harmadik része volt a sorozatnak, ezért meg voltak az elvárásaim.
Őszintén szólva nem ez az eddigi legjobb rész, de amilyen nehezen indult be, a végére annál izgalmasabb és szórakoztatóbb lett. Kicsit féltem is, hogy nem hozza azt a szintet, amit az első két könyv, de megnyugtató volt, amikor beindultak az események. A végén egy tényleg fergeteges kalandban lehetett részem.

Örülök, hogy most már hamarosan fény derül az amulett titkára. Mert ugye fény derül? Nagyon fog fájni, ha ez nem következik be.

Az igazat megvallva, a negyedik részre most már nagyon kíváncsi lettem. Végül is a teljes sorozaton végigkövethettem annak előzményeit és kibontakozó történetét. Mondhatom, kellőképpen fel lettem csigázva! :D
De hát mit is várhatnék egy Hursttől? Izgalom, szórakozás, nevetés és végtelen kaland! ^^

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül