Brittainy C. Cherry: Gravitáció

könyvborító

Fel nem foghatom, hogy egy könyv, hogyan lehet ennyire más, mint az őt megelőző másik három.
Döbbenetesen más.
Brittainy megérkezett! A szívembe, a lelkembe, az életembe.
Imádtam.

Ez a történet lenyűgöző volt.
Megnevettetett. Sokszor!
A lelkem apró húrján játszott. Olyan dallamot, amivel gyógyítani lehetne.
A szívem leghátsó sarkában gyújtott tüzet. Olyan tüzet, aminek a melege az Antarktiszt is képes megolvasztani.

Szórakoztató, csodálatos és felemelő volt. Minden értelemben. Számtalanszor kaptam magam azon, hogy hangosan felnevetek, és megannyiszor előfordult, hogy egy-egy bekezdés után hangos sóhaj kíséretében csak annyit tudtam kinyögni összeszorított szemekkel, hogy "áááhh....". A tökéletes mondatok a tökéletes pillanatban.

Ez a pasi pedig.... maga volt a tökély. A könyv elején, amikor.... aztán meg persze nem bírja tovább és.... de nem akarok mindent idő előtt elmondani. Franc megeszi, pedig mennyit tudnék mesélni! Egy sötétségbe zárt megtört férfi szívéről és egy nő harcban és fájdalomban edzett napmeleg lelkéről.
Volt itt jégolvadás, falleomlás, szívösszetörés és feltámadás. Egy szenzációsan összerakott és felépített sztori, ami hihetetlen magasságokba emelt. A mellkasomban lévő rezgést találta meg, ami életet lehel a szürke hétköznapokba. Minden megvolt benne. Elkezdhetném sorolni a bonyodalom meg az izgalom, a szenvedély és a tűz szavakat, kifejthetném, hogy mennyire nem tudtam letenni és folyton rajta járt minden gondolatom, de édes kevés lenne. Fogalmam sincs, hogy csinálta Brittainy, de ez a könyv sokkal több lett, mint az eddigi összes. Elvett a lelkemből egy darabot, és adott hozzá egy másikat. Annyira akartam a történet kezdetétől fogva a boldog befejezést, hogy most nincs az a szó, amivel kifejezhetném a boldogságomat, amiért megkaptam.

"Te vagy az oka annak, hogy hiszek a holnapban."

Az írónő nagyon jól ír, ezt már az előző könyveinél megállapítottuk. Gördülékeny, könnyen olvasható, hétköznapi, mégis különleges, nemcsak barátságos, de még annál is többnek érzed. Zseniálisan összerakott, és jelen esetben nagyon jól eltalált történet tökéletes karakterekkel.
Nem tudok többet mondani. Le vagyok nyűgözve. 
Köszönöm.


Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Vi Keeland – Penelope Ward: Hate Notes – Adok-kapok