Lauren Blakely: Nagyot fogsz nézni

könyvborító 

Be kell, hogy valljam, ez a történet nagy meglepetés volt nekem.
Az író előző két magyarul megjelent könyve után, egyáltalán nem erre számítottam. :)
Ezért is választottam éppen őt. Valami pikáns, szórakoztató, és pörgős sztorira vágytam, ami bármikor meg tud nevettetni.

Ez a könyv, bár nem volt olyan erőteljes, mint szerettem volna, mégis megmosolyogtatott.
Kedves, szerethető és szívet melengető történet egy gazdag, a szerelmet kereső pasiról és egy szegény, nehéz múltú, de ambiciózus és büszke csajsziról. Nagyon tetszett, hogy ők ketten két lábbal a földön álltak. Nem hisztiztek, nem magyarázkodtak. Tisztán és őszintén álltak mindenhez. Ez volt az egészben a legjobb. Persze volt egy pici bonyodalom, annak lennie kell, de nem volt túl tolva, nem volt túlgondolva. Aranyosak voltak, tűzről pattantak, imádnivalóak! Szerettem a történetet. Köszönöm. :)

#Azért nem hagyom szó nélkül az Ulpius-Ház megszokott színvonalát sem. Igaz, találkoztam már ennél sokkal rosszabbal is, de azért hozta a kötelezőt. Egyensúlyozott azon a határon, ahol a nem túl sok, de nem túl kevés dominál... Sosem fogom megérteni, hogy egy könyv kiadásakor, hogyan lehet ennyire hanyagul kezelni a helyesírást. :( De, amíg képes vagyok rá, hogy ezt figyelmen kívül hagyjam olvasás közben, nem hagyok kárba veszni egy jó történetet. Él még a remény, hogy egyszer észbe kap a kiadó és rászánja a könyveire azt az energiát, amit megérdemelnek... #

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül