Harlan Coben: Nincs üzlet

könyvborító

Két dolgot szeretnék mondani:

1) Oh, Mr. Bolitar...

2) Jaj, Mr. III. Windsor Horne Lockwood!

Ez zseniális volt! 
Elsőként szeretnék köszönetet mondani az én országos cimborámnak, egyetlen Gáboromnak, amiért a "kezembe adta" ezt a könyvet és bemutatott Coben-nek! Leköteleztél drága barátom! :D

Mint mondtam, a történet zseniális! Izgalmas, szórakoztató, cseles és meglepő! De mindenekelőtt olyan egyedi és különlegesen fülbemászó stílussal íródott, hogy képtelenség volt kilépni belőle még azokra a röpke kis időkre is, amikor kénytelen voltam letenni a kezemből a könyvet! :)

Nagyon régen olvastam már krimit, vagy ahhoz kicsit is hasonlító történetet, de most nagyon jól esett újra belevetni magam ebbe az izgalmas világba, ráadásul egy ilyen furfangosan jól megírt sztorival. Le vagyok nyűgözve! Nagyon jókor vettem elő a könyvet. Mint olyan sok vetélytársa, hónapok óta várt a polcon, hogy elérkezzen az ő ideje, de azt kell mondjam, megérte a várakozás. Most volt tökéletes, annak ellenére, hogy úgy gondolom, bármikor tudtam volna szeretni, mégis most volt rá szükségem. 

Myron Bolitar egy nagyon izgalmas személyiség. Imádtam a gondolkodását, azt a végtelen lazaságot, ami minden mondatában és megnyilvánulásában megjelent. Picit talán irigyeltem is érte! ;p
Win pedig... Nos, nem titok, hogy javarészt a romantikus műfaj kedvelője vagyok, és most madarat lehetne fogatni velem, amiért ő létezik! Ugyanis annak ellenére (vagy talán pont azért), hogy ez a történet minden kétséget kizáróan egy nagyon is szórakoztató krimi volt, én mégis halálosan szerelmes lettem! XD
Oda vagyok Win-ért, mindent tudni akarok róla, és mindent most! A szerepe a történetben természetesen nélkülözhetetlen! A jelleme, a stílusa, a mindig tökéletes megjelenése és segítőkészsége, azok a végtelen ellentétek, amik benne vannak teljesen magukkal ragadtak! 
Nem is tudnám megmondani, hogy Myron-t vagy Win-t szerettem meg jobban. 
Deee... Meg tudom mondani! XD 
Win tarolt! Természetesen csak elegánsan, tökéletesre fésült hajjal, tökéletes megjelenéssel, váratlanul előbukkanva a semmiből egyetlen bravúros lövéssel szíven talált! 
Hhhmmm.... Jaj, Mr. III. Windsor Horne Lockwood!

A könyv pedig a maga teljességében tökéletes volt! Úgy gondolom, Mr. Coben nem véletlenül tett szert ilyen mértékű népszerűségre. Örülök, hogy most már én is a rajongók táborát gyarapítom! 
Izgalmas, fordulatos, természetesen az utolsó pillanatig pont annyira sejtelmes, amennyire kell, aztán bumm, tökéletes lezárás. A stílusa pedig egyedi, szórakoztató és magával ragadó. Köszönöm az élményt, biztos, hogy nem most láttuk egymást utoljára! ^^ 

Én és a könyv

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A. Zavarelli: Reaper – Kaszás

Corinne Michaels – Melanie Harlow: Maradj közel

T. M. Frazier: Lawless – Törvényen kívül